Hledáte další loga AlejTech? Najdete je zde.
Po skončení nákupu - vložení požadovaných produktů do košíku následuje objednávka. Součástí online objednávky je vyplnění kontaktních a fakturačních údajů zákazníka.
Objednávka se automaticky posílá na vámi určenou e-mailovou adresu a ukládá se do redakčního systému ve zprávě objednávek.
Objednávka může mít různé stavy - objednaná, vyřizuje se, vyexpedována, doručena, ... O stavu objednávky je možné zákazníka informovat prostřednictvím e-mailu nebo v rámci klientské zóny elektronického obchodu.
Objednávku je možné rozšířit o registraci zákazníků. Součástí objednávky může být výběr doručovací metody - klasická pošta, přepravní společnost, osobní odběr a další ...
Poraďte se s námi o službách, které potřebujete. My vám připravíme konkrétní cenovou nabídku.
Vyklikejte si jednoduše požadované funkce web stránky z našich modulů a okamžitě se dozvíte cenu. Přejít na ceník
Oceňujem prístup tímu spoločnosti AlejTech, ktorý okamžite reaguje na moje otázky a rieši podnety z našej strany.
Tomáš Božik obchodný manažér Visual Connection