čtvrtek 21. února 2013
Kurýrní společnost Slovak Parcel Service (SPS) nás oslovila s požadavkem na kompletní redesign webstránky. Původní webstránka přestala plnit funkci interaktivního komunikačního kanálu, působila zastarale a klient potřeboval mít možnost kdykoliv měnit texty na webstránce. Spolu se změnou grafické identity, tak prošla přirozeně změnou i grafika webstránka.
Zadání na grafický design bylo odvážné, prezentovat Slovak Parcel Service jako tradiční a spolehlivou a oblíbenou značku no moderním, dynamickým a nadčasovým způsobem. Součástí grafického designu se tak mimo jiné staly všudypřítomné odkazy na všechny online služby, které SPS vyžívá na komunikaci se zákazníky.
Webstránka je postavena na našem redakčním systému AlejTech CMS a obsahuje následující moduly: Novinky, Management obrázkových galerií, Kontaktní formulář, Newsletter, modul Doporučit známému, anglická jazyková verze, Mapa stránky, mobilní verze stránky. Pro výpočet přepravních nákladů jsme naprogramovali kalkulačku s editovatelný parametry přes redakční systém.
Společnost Slovak Parcel Service již více než 20 let na Slovensku zastupuje americkou přepravní společnost United Parcel Service (UPS), jako její autorizovaný zástupce. Slovak Parcel Service disponuje moderní logistickou sítí, kterou tvoří 25 regionálních poboček a doručovatelské vozový park, který představuje více než 250 kurýrních vozidel a je největším soukromým přepravcem expresních zásilek v SR.