Spustili jsme rozsáhlý vnitropodnikový informační systém pro konsorcium Hollen, které zajišťuje kvalitu dílů a procesů hlavně v automobilovém průmyslu. Konsorcium Hollen působí ve čtyřech zemích Evropy a dává práci více než 800 pracovníkům.
Intranetový systém Hollen je zaměřen na správu zakázek pro spektrum klientů, a správu poskytovatelů (lidských zdrojů, B2B systém). V intranetu jsme vytvořili prostor pro výsledky prací, reporty (Excel, PDF), plánování pracovníků na zakázky, správu pracovišť v různých zemích, hodnocení poskytovatelů, služební cesty a docházku. Součástí systému je správa smluv se zákazníky, sazby a fakturace.
Spolupracovníci mají přístup ke směrnicím, dokumentům, inventáře a pracovním pomůckám ve všech provozech. K evidenci autoparku byl vytvořen systém pro sledování servisních prohlídek, STK, PHM, a zaznamenávání cest z GPS modulů přes API třetí firmy. Sledován je vývoj cen paliv a generované potřebné výstupy.
Na podporu prodeje je implementován základní CRM systém, generování mapy zakázek a centralizované statistiky.
Různé předměty činnosti konsorcia jsou zohledněny v samostatných sekcích informačního systému, jako je divize Oldtimer pro zakázky související s restaurováním historických automobilů – projekty, plánování, náklady, příjmy, odpracované hodiny, výkazy.
Uživatelské rozhraní je v angličtině, ruštině a slovenském jazyce. Intranet pro firmu Hollen je v nepřetržitém vývoji, podle měnících se potřeb společnosti při jejím rozvoji.
Viz informace o našich intranetových systémech.
Pro konsorcium Hollen jsme vyvinuli i mobilní aplikaci Hollen Smart Workplaces, používanou pracovníky přímo při plnění úkolů.