AlejTech/Novinky/Empiria CRM - komplexní správa kontaktů v sociálním CRM
Přejít na navigaci

Empiria CRM - komplexní správa kontaktů v sociálním CRM

Empiria CRM - komplexní správa kontaktů v sociálním CRM
úterý 28. května 2013

Pro našeho klienta Empiria Group jsme vyvinuli sociální CRM – Empiria CRM – pro správu kontaktů a efektivní management eventů.

V Empiria CRM klient spravuje databázi desetitisíců kontaktů celosvětově. Kromě aktivního získávání kontaktů se do databáze automaticky přidávají kontakty po vyplnění kontaktních formulářů na některém z prezentačních webů eventů a konferencí, které Empiria Group organizuje.

Empiria CRM je propojeno na sociální sítě. Údaje o kontaktech se načtou ze sítě LinkedIn a administrátoři mohou selektivně aktualizovat existující data. Importovat a exportovat kontakty je možné i přes Excel. Komunikace s kontakty a spolupracovníky se archivuje, e-mailová přes IMAP a také komunikace přes sociální sítě (Facebook, Twitter, LinkedIn).

K plánování eventů se využívá tagování napříč celým CRM, kalendář a zadávání úkolů. Uživatelé sledují internetové zdroje a novinky přes API služeb alert systémů. Pro komunikaci mezi uživateli slouží firemní sociální síť s nástěnkou a komentáři. Uživatelé mohou sdílet dokumenty v systému vzájemně i externě mimo CRM. Zadávané jsou projekty, úkoly, milníky. V systému je fakturace a generování reportů.

Prohlédněte si další informace o našich intranetových řešeních na míru.

Kromě systému Empiria CRM jsme pro Empiria Group vytvořili web společnosti, webstránky konferencí MPE, mPOS a mobilní aplikaci MPE APP.

Klient:
Empiria Events s.r.o.

empiriagroup.eu

Projekt:
CRM systém

Poraďte se s námi o službách, které potřebujete. My vám připravíme konkrétní cenovou nabídku.

Kontaktujte nás

Vďaka za projekt. Z vašej strany to bolo super.

Mgr. Miroslav Helbich, PhD.
Caldera, s.r.o.